Cruciulite


Ma gandeam sa fac ceva ce s-ar potrivi aproape oricui...si mi-am incercat norocul cu aceste cruciulite.

Sper sa va placa, eu am ales cateva culori, cateva tipuri de semipretioase si am abordat 2 stiluri...
pe scurt: am incercat sa diversific gama si totusi stiu ca ma mai asteapta n+1 posibilitati de realizare! Aici va las pe voi sa imi faceti sugestii...stiluri, culori sau ce idei va mai vin in minte:D
Realizarea lor a fost o provocare pentru mine...iar sugestiile voastre le voi lua ca atare :) Astept comentariile voastre!

C1 - fir argintat si margelute de sticla---------20 lei

C2 - fir argintat si margelute de sticla---------20 lei

C3 - fir argintat si sfere de onix---------------35 lei

C4 - fir argintat si sfere de turcoaz------------30 lei

C5 - fir argintat, granate si o perla de cultura--30 lei

4 comentarii:

Alina D. spunea...

Foarte faina crucea cu onix (C3)....Cruci egiptene nu faci? Mi-ar place un set pandantiv si cercei nu faci?

Adina spunea...

nah la asta nu m-am gandit! :D ok, now i have homework to do :)

Anonim spunea...

Foarte frumoase crucile :D. Ai putea incerca sa faci si o cruce de tipul malteza

http://images.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&um=1&sa=1&q=cruce+malteza&aq=f&oq=&aqi=&start=0.

Adina spunea...

I shall try ! :D