Tree of Life - set complet


Va mai aduceti aminte de cercelusii Tree of life cu perle albe?
Ei bine, am realizat o varianta a acestora, tot cu perle, dar de data aceasta nu doar perle albe ci si negre si olive. De asemenea am realizat setul complet,
cercei, pandantiv si bratara.
Perlele folosite sunt perle de cultura aduse tocmai din....Vietnam de catre o persoana care imi este foarte draga, Minh!
Ii dedic acest post ei si daca tot am adus vorba.... puteti vizita site-ul ei www.littlevietnam.ro
Eu consider ca are produse foarte bune raportate la un pret avantajos... nu se compara cu ce gasim in magazinele de cadouri din Mall...stim noi care :P

Pret cercei - 25 lei
Pret pandantiv - 20 lei
Pret bratara - 25 lei
Pret set - 70 lei

Oferta!

Pret set - 60 lei
La achizitionarea acestuia de pe blog!

0 comentarii: