Summer Green


Salutare lume !
Incep aceasta postare prin a-mi cere scuze pentru absenta indelungata de pe blog. Am avut o perioada foarte agitata in care nu am apucat sa mai lucrez la bijuterii ca inainte. Sincer imi era dor sa fac poze la bijuterii, sa le aranjez, sa le postez si sa va povestesc
despre fiecare, dar uite ca timpul meu s-a contractat brusc in luna mai si nici nu stiu cum a trecut pe langa mine. Am avut, totusi, niste realizari pe care vi le voi arata si voua cat de curand :)

Pana atunci va las sa imi spuneti ce parere aveti despre setul acesta de vara, realizat din cupru si cristale verzi...
Mie imi place foarte mult pentru ca e vesel, aproape insufletit desclipirile cristalelor care se alinta, stralucind, cand le mangaie
soarele!

Pret cercei - 15 lei
Pret inel - 20 lei
Pret colier - 40 lei
Pret set complet - 70 lei



0 comentarii: