Toamna MARILOR schimbari !

Hei !

Toamna asta am decis sa schimb multe lucruri ! Am inceput cu camera mea....zugraveli si alte povesti si vreau sa continui cu aspectul coltului meu creativ, Blogul!

Aici vreau sa ma ajutati si voi...ce ziceti? nu se lasa cu tiefel pe haine si nici cu praf in par :P
doar cu muuulte idei....creative si colorate!
Ma gandeam sa imi lasati fiecare sugestia lui despre ce vrea sa vada atunci cand intra pe blog:
cum sa arate?
care sa fie aranjarea in pagina ?
cu ce culori ati vrea sa va desfatati ?
si de ce nu.....ce mestereli ati vrea sa vedeti pe blog de acum incolo?

Astept cu multa curiozitate parerile voastre !

5 comentarii:

Anonim spunea...

mie mi-ar placea sa fie mai ROTUND tot pe acolo, ca si cum ar fi incadrate pozele cu bijuuri in oglinde de acelea antice... sti ce zic? :P

roxana spunea...

Hey....super ca "renovezi"...eu propun ceva foare viu....cu multa natura...sa inspire energie...viata...precis o sa ne surprinzi cu ceva inedit:)

Anonim spunea...

ceva culori de toamna (acum ca e aici :) ) n-ar strica! ;)

Adina spunea...

Daaa sa am observat ca punctul comun care il vrea toata lumea sunt culorile!
I will keep this in mind :D

Laura spunea...

Si....chestii noi cand ne mai arati? Stiu ca ai!!! Le-am vazut!!!