Fairy's ring...

Am iesit de dimineata in gradina, roua inca imbratisa timida frunzele si petalele gingaselor flori. Am iesit cu gandul sa surprind zanele primaverii cum deschid duios bobocii blanzi ai florilor. Pesemne ca m-au auzit si iute au fugit...totusi eu stiu ca au fost acolo si ca maine se vor intoarce iar sa deschida bobocii pentru ca au uitat, pe frunzele incarcate de sclipirile diminetii, inele impletite din raze de soare si stropi de roua.

Am facut cateva poze si pentru voi si pe masura ce voi mai gasi ineluse vi le voi arata....poate voi surprinde si micutele zane intr-o dimineata !


Inel 1 - 20 lei








Inel2 - 15 lei




















Inel3 - 30 lei



















Inel4 - 25 lei










2 comentarii:

Lucian E. spunea...

Foarte faine ideile cat si pozele! Am studiat Bionica si vad cum creatiile tale se imbina armonios cu mediul natural... Felicitari!

Adina spunea...

Multumesc muuuult!
O sa mai adaug poze zilele astea :)
Keep in touch!