Beatrice


Acest set l-am realizat special pentru o prietena, rugamintea ei a fost sa fie cu ametist. Zis si facut !
Am realizat un pandantiv Tree of Life, o masura putin mai micuta decat cei de pana acum, cu o tesatura fina la bucla agatatoare. Inelusul este un fel de verigheta asimetrica care are de asemenea o pietricica de ametist prinsa in capat.

Stand si uitandu-ma la acest set, mi-am amintit de o pereche de cercelusi pe care i-am facut candva, cu care s-ar asorta nemaipomenit! Aici gasiti cercelusii, din pacate nu ii mai am pe stoc insa ii pot reface in masura in care mai am pietricele de ametist disponibile.



Inelele le-am realizat in 2 masuri, prima masura este inelusul pentru Beatrice cu masura de 50 de mm iar al doilea inel este liber de sarcini momentan si are masura 65mm.





Bea, sper sa le porti cu placere !







Pret pandantiv - 25 lei
Pret inel - 25 lei











0 comentarii: